Tvåårsbesiktningen

Efter tvåårsbesiktningen dröjde det bara några få dar innan jag fick taket i köket fixat. En målare snyggade till efter den borttagna resten av elsladden (jag fick förklaring också: det var kvar efter byggbelysningen! Det borde jag nästan kommit på själv) och nu kan man inte alls se något där. Bara jämn utstruken vit takfärg. Inget annat.
 
Vindsförrådet: inget nytt här. BoVärden skulle kolla om de hade ett passande lås, eftersom det inte funkat med något av de tre olika stora jag haft, men han slutade i fredags för att arbeta i Farsta istället. Jag får ta upp det med den nye när han blivit lite varm i kläderna. Och han har lovat att hjälpa mig få upp mina gardiner också. Jag ser verkligen fram mot den dagen då gardinerna är uppsatta. Och sovrummets rullgardin! Det är en mörkläggningsrullgardin, så i fortsättningen bör det bli nattsvart mörkt där, och inte att solen skiner rakt in så fort den kommit över horisonten…
/ Kenth
About Kenth

Fick diagnosen Multipelt Myelom 1998. Är trots det fortfarande i livet och mår för det mesta rätt så bra. Diagnosed with Multiple Myeloma in 1998. Still alive and sometimes feeling well. I'm just happy to be here! / Kenth

Posted on 3 december, 2008, in Hus och hem. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera gärna vad du tycker!

