Små kosmetiska justeringar

Idag har jag varit till KS Medicinsk Tandvård. Mitt waranvärde befanns vara för högt, så jag fick återvända hem tidigare än beräknat.

Och eftersom jag hade mycket fritid, ägnade jag mig att se över bloggens design och utseende. Jag prövade några olika designer, men återkom varje gång till detta utförande.

Jag tog bort några onödiga, och kanske även störande, delar och är nu mycket nöjd.

Och ändrade bloggens namn lite.

/Kenth

About Kenth

Fick diagnosen Multipelt Myelom 1998. Är trots det fortfarande i livet och mår för det mesta rätt så bra. Diagnosed with Multiple Myeloma in 1998. Still alive and sometimes feeling well. I'm just happy to be here! / Kenth

Posted on 19 januari, 2016, in Hälsa. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. margareta emnegard

    Hej Kenth och tack för ditt inlägg, ger mig en signal om att jag också borde göra ett inlägg i min blogg, ytterligare en svensk myelomblogg, finns verkligen inte så många (och tur är väl det ). Jag skriver också sällan numera men så fort jag gör ett inlägg så vet jag att mina läsare kollar direkt, det gör jag med din din blogg också, fortsätt skriva, skulle gärna se ett inlägg om myelom som du planerat.
    Margareta

Kommentera gärna vad du tycker!

