Tisdag 19 januari kl 09:00 KS Solna.

image

I tisdags (19 januari) var jag på KS för att laga en tand men tyvärr var mitt Waran värde för högt. Värdet måste vara lägre än 3,0 och mitt var 3,9 och jag tvingades åka hem igen. Strax framför info disken vid entrén upptäckte jag boklådan från KS bibliotek och dessa böcker.

Skylten gjorde mig först lite tveksam. Var verkligen dessa gratis? Jag tog upp boken till höger: Sara Natt Och Dag’s DEN BLOGGANDE PATIENTEN. (Gothia förlag) Jag trodde att det var en, alltså ett exemplar, som jag placerade på min rollator men istället var det två.

Den större och inbundna boken, också av Sara, är LIVET SOM ANHÖRIG. I SKUGGAN AV CANCER, ALZHEIMER OCH ALS. (Förlag Gothia Personligt)

Har du ärende till KS rekommenderar jag dessa fria böcker. De kanske fortfarande finns kvar.
/Kenth

About Kenth

Fick diagnosen Multipelt Myelom 1998. Är trots det fortfarande i livet och mår för det mesta rätt så bra. Diagnosed with Multiple Myeloma in 1998. Still alive and sometimes feeling well. I'm just happy to be here! / Kenth

Posted on 21 januari, 2016, in Från mobilen, Hälsa, Okategoriserade. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera gärna vad du tycker!

