Long time. No see.

Som du inte kunnat undgå att se här på bloggen, så har det varit ett låååångt uppehåll sedan sist. Jag har förvarnat om att inläggen här styrs av hur jag mår, och på Om Mig sidan [https://kenmi4755.wordpress.com/om-mig].

Sedan 19 april 2012 står jag på dubbla cellgiftsmediciner och jag kämpar oavbrutet mot tröttheten och smärtor.

Denna jul mådde jag dock bättre än på många år, så brorsan och jag firade julafton hemma hos mig, nästan som förr om åren. Det var massor av Janzons Frestelse och Julmust och Svagdricka att dricka, men tyvärr glömde jag bort att värma på och servera glöggen… Jag tyckte nog att det var något som saknades då, men med all mat och drickan, för att inte tala om teveprogrammen, så gick tiden snabbt. Flaskan med Blossa ljusa glögg är oöppnad så när jag om några dar gör en ny laddning Janzons Frestelse så öppnar jag Blossa och dricker lite av den.

Jag har ärligt talat inte sett Kalle Anka och hans vänner önskar God Jul i jul, men den finns sparad i min HD box, och jag kan se den när jag får lust. Däremot har jag njutit av julvärdinnan Sarah Dawn Finer‘s värdskap (i teve alltså!). Hon gjorde en jäkla bra prestation!

Om Kenth

Fick diagnosen Multipelt Myelom 1998. Är trots det fortfarande i livet och mår för det mesta rätt så bra. Diagnosed with Multiple Myeloma in 1998. Still alive and sometimes feeling well. I'm just happy to be here! / Kenth

Publicerat på 15 januari, 2013, i Hälsa. Bokmärk permalänken. 2 kommentarer.

  1. margareta emnegard

    Hej Kenth,
    Kul att höra från dig och se dina inlägg, gjädjer mig att du hänger med trots smärtor och trötthet. Själv mår jag helt ok, jobbar 75 % och det fungerar bra.
    Ha det så gott.
    Varma hälsningar
    Margareta

  2. Tack Margareta! Du kämpar på du med!

Kommentera gärna vad du tycker!